Regulamin

Hotel dla psów Gracja - Regulamin
Opis pobytu

Warunki hotelu

1. Zwierzęta są przyjmowane na podstawie rezerwacji i po uprzednim zarezerwowaniu miejsca.

2. Właściciele zwierząt są zobowiązani do okazania aktualnej książeczki zdrowia zwierzęcia oraz dokumentów potwierdzających szczepienia i odrobaczenie.

3. Właściciele zwierząt są odpowiedzialni za zachowanie zwierząt i za ewentualne szkody wyrządzone przez nie podczas pobytu w hotelu.

4. Zwierzęta powinny być odpowiednio zabezpieczone (np. za pomocą obroży z identyfikatorem lub mikroczipu).

5. W hotelu obowiązuje zakaz palenia i podawania zwierzętom niedozwolonych substancji.

6. W hotelu obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt chorych lub agresywnych.

7. Właściciele zwierząt są zobowiązani do dostosowania się do godzin

pobyt w hotelu dla psów psotel gracja
Ankieta pobytu psa w hotelu
walizka zwierzaka - psotel gracja
Ważne informacje

Walizka zwierzaka

  • Kazdy piesek na pobyt powienien zabrac przede wszystkim swoją karmę do której jest przyzwyczajony.
  • Nasz psiak powinien zabrać ze swoją swoje posłanko z zapachami domowymi. Dzieki temu będzie czuł się dosłownie jak w domu.
  • Warto wziąć tez miseczki z których na codzień piesek jje i pije. jezeli włascicel zapomni to w razie czego pomożemy i damy hotelowe.
  • Warto zabrać tez jakieś zabawki pasiaka, bo wtedy tesknto bedzie mniejsza i bedzie się czuł jeszcze lepiej w naszym towarzystwie.
  • Ważne zeby na pobyt zabrać ze sobą księżeczkę zdrowia oraz lepki z instrukcją podawania jezeli piesek takowych wymaga..

Treść regulaminu działalności
Psotel Gracja

Regulamin Hotelu Psotel Gracja Małgorzata Staniszek określa warunki korzystania z usług, w tym przyjęcia, pobytu i opuszczenia przez zwierzę Hotelu dla psów Psotel Gracja w Żabieńcu przy ul. Leśnej 27.
Właściciel hotelu: Małgorzata Staniszek
Zastosowane w Regulaminie terminy:
Hotel – hotel dla psów Psotel Gracja,
Właściciel – klient, właściciel zwierzęcia lub osoba pozostawiająca zwierzę w Hotelu.

Zasady przyjęcia psa i godziny otwarcia Hotelu

  1. Hotel czynny jest codziennie w godzinach 8.30 – 20.30, w dni świąteczne 9.00 – 10.00 oraz 16.00 – 17.00, chyba że Hotel ustali inne godziny na dany dzień.
  2. Przed każdorazowym przyjazdem do Hotelu należy ustalić godzinę przyjazdu.
  3. Do Hotelu przyjmowane są tylko psy zdrowe, w dobrej kondycji, nieagresywne i nie cierpiące na lęk separacyjny. W przypadku występowania choroby przewlekłej u zwierzęcia należy powiadomić o tym Hotel w dniu dokonywania rezerwacji.
  4. Hotel zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia psa do Hotelu, jeśli nie spełnia on warunków opisanych w punkcie powyższym lub bez podania przyczyny.
  5. Suczki z cieczką nie zawsze mogą być przyjęte do Hotelu – należy ustalić wcześniej taką możliwość z Hotelem.
  6. Każdy pies przyjmowany pod opiekę powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami i odrobaczeniem nie starszym niż 3 miesiące lub badaniem kału wykluczającym obecność pasożytów. Każdy pies powinien przywieźć ze sobą swoją karmę na czas pobytu. W razie braku karmy Właściciel ponosi dodatkowe koszty wyżywienia psa zgodnie z cennikiem.
  7. Podpisana przez Właściciela i Hotel „Ankieta pobytu psa w hotelu Psotel Gracja jest dowodem zawarcia umowy na świadczenie przez Hotel określonych w niejusług dla opisanegow niej psa na zasadach zawartych w niniejszym regulaminie.
  8. Ankieta zostaje sporządzona w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, obie wersje formularza dostępne są do pobrania na stronie internetowej Hotelu, pod niniejszym regulaminem.
  9. Ankieta może zostać wydrukowana przez Właściciela psa , uzupełniona i przywieziona do Hotelu w dniu przyjęcia Psa, lub może być wypełniona i podpisana już na miejscu w Hotelu.

Zobowiązania Hotelu i Właściciela

  1. Hotel zobowiązuje się otoczyć najlepszą, indywidualną opieką każdego psa przyjmowanego pod opiekę, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój oraz zapewnić mu opiekę w warunkach jak najbardziej domowych.
  2. Dołożenia wszelkich starań, by maksymalnie skrócić aklimatyzację gościa w Hotelu poprzez indywidualne jego traktowanie, odpowiednią dawkę zabawy i pieszczot, a także zapewnienie kontaktów z innymi(jeśli będzie to możliwe),
  3. Na prośbę Właściciela psu mogą być podawane leki.
  4. Czesanie oraz 3 spacery dziennie są wliczone w podstawową opiekę, Właściciel nie ponosi za nie dodatkowych opłat.
  5. Wszelkie zabiegi pielęgnacyjne poza czesaniem, jak kąpiel czy strzyżenie, obcinanie pazórków a także dokładne wyczesanie martwego włosa, trymowanie są dodatkowo płatne.
  6. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy psa pozostawione w Hotelu.
  7. W przypadku pobytu psa w pokoju/salonie, za wszelkie szkody materialne wyrządzone przez psa odpowiada Właściciel, a ich koszty zostaną uregulowane w dniu odbioru psa z Hotelu.
  8. Hotel zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca zakwaterowania zwierzęcia (jedna z 3 dostępnych możliwości zakwaterowania: boks standardowy, boks wspólny, pokój), jeżeli uzna to za konieczne ze względu na samopoczucie i bezpieczeństwo psów, informując jednocześnie o tym fakcie Właściciela.
  9. Hotel zobowiązuje się udzielać Właścicielowi okresowych informacji na temat jego psa przebywającego w Hotelu.
  10. W celu zminimalizowania stresu psa, Hotel zobowiązuje się otoczyć go najlepszą opieką, zapewnić mu indywidualne podejście, tyle pieszczot, ile potrzebuje, oraz karmić wg wskazań Właściciela. Psy mają zapewniony kontakt z innymi zwierzętami – chyba, że Właściciel sobie tego wyraźnie nie życzy.
  11. Hotel zapewnia odpowiednie warunki bytowe dla psów – ogrzewane zimą, oświetlone pomieszczenia, zawsze świeżą wodę, codziennie sprzątane pomieszczenia. Każdorazowo po pobycie psa w Hotelu są one dezynfekowane specjalnymi środkami do tego przeznaczonymi.
  12. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki psa podczas pobytu w Hotelu (wynikłe np. w trakcie wspólnych zabaw) oraz za zachorowania psa (wynikłe np. z zarażenia przez inne zwierzę, które nie wykazuje objawów chorobowych), jednocześnie zobowiązuje się w razie potrzeby udzielić psu potrzebnej pomocy i niezwłocznie udać się z nim do weterynarza, a o tym fakcie poinformować Właściciela.
  13. Właściciel zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego swojego psa, jeśli zaistnieje taka potrzeba. Zwrot kosztów nastąpi po przedstawieniu przez Hotel rachunku od weterynarza, w momencie odbioru psa z Hotelu.
  14. Właściciel wyraża zgodę na zamieszczanie wykonywanych w Hotelu zdjęć psa na stronie internetowej Hotelu oraz jego profilu w serwisie internetowym Facebook oraz Instagram.

Zasady rezerwacji i płatności

  1. Rezerwacja wstępna jest dokonywana po wcześniejszym kontakcie z Hotelem i na podstawie wypełnionej przez Właściciela ankiety, o której mowa w §7.
  2. W celu potwierdzenia wstępnej rezerwacji wymagana jest wpłata kaucji w wysokości 30% kosztów pobytu. W przypadku odwołania rezerwacji na mniej niż 2 tygodnie przed planowanym przywozem psa kwota wpłaconej kaucji zostaje zatrzymana przez Hotel na poczet kary umownej i nie podlega zwrotowi, chyba że rezerwujący wskaże osobę, która wykorzysta miejsce w zarezerwowanym terminie a Hotel to zaakceptuje.
  3. Doba hotelowa trwa do 24 godzin, od godziny przyjazdu psa do tej samej godziny dnia kolejnego.
  4. Opłata za pobyt psa w Hotelu przyjmowana jest w dniu przyjazdu lub w dniu odbioru psa z Hotelu – płatność gotówką lub wpłata na konto zaksięgowana do dnia odbioru psa z Hotelu.
  5. W przypadku odbioru psa do 2 godzin po zakończeniu doby hotelowej nie jest naliczana dodatkowa opłata, po tym czasie rozpoczyna się odpowiednio kolejna doba hotelowa.
  6. Na prośbę Właściciela oraz za zgodą Hotelu pobyt psa może zostać przedłużony (opłata za dodatkowe dni wg cennika dostępnego na stronie internetowej Hotelu).
  7. Właściciel może odebrać psa przed upływem ustalonego terminu pobytu po uprzednim poinformowaniu Hotelu. W takim przypadku kwota za pobyt psa w Hotelu uwzględniona wcześniej w umowie nie ulega zmianie – różnica kwoty za skrócony pobyt nie podlega zwrotom.
  8. Nieprzekazanie przez Właściciela pełnych wpłat za pobyt psa, brak kontaktu z Hotelem w sprawie przedłużenia pobytu psa oraz brak odpowiedzi na telefony Hotelu lub brak kontaktu Właściciela z Hotelem do 3 dni po przewidzianym w ankiecie terminie odbioru psa z Hotelu jest traktowany jako porzucenie psa i zgodnie z art. 6 ust. 2 pkt 11 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 1997 r. Nr 111, poz. 724 z późn. zm.) jest formą znęcania się nad zwierzętami – Hotel ma wówczas prawo do przekazania psa do schroniska bądź znalezienia mu nowego domu.
  9. Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności związanych z usługami, które zamówił w Hotelu.
  10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.