Regulamin
Warunki hotelu
1. Zwierzęta są przyjmowane na podstawie rezerwacji i po uprzednim zarezerwowaniu miejsca.
2. Właściciele zwierząt są zobowiązani do okazania aktualnej książeczki zdrowia zwierzęcia oraz dokumentów potwierdzających szczepienia i odrobaczenie.
3. Właściciele zwierząt są odpowiedzialni za zachowanie zwierząt i za ewentualne szkody wyrządzone przez nie podczas pobytu w hotelu.
4. Zwierzęta powinny być odpowiednio zabezpieczone (np. za pomocą obroży z identyfikatorem lub mikroczipu).
5. W hotelu obowiązuje zakaz palenia i podawania zwierzętom niedozwolonych substancji.
6. W hotelu obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt chorych lub agresywnych.
7. Właściciele zwierząt są zobowiązani do dostosowania się do godzin
Walizka zwierzaka
- Kazdy piesek na pobyt powienien zabrac przede wszystkim swoją karmę do której jest przyzwyczajony.
- Nasz psiak powinien zabrać ze swoją swoje posłanko z zapachami domowymi. Dzieki temu będzie czuł się dosłownie jak w domu.
- Warto wziąć tez miseczki z których na codzień piesek jje i pije. jezeli włascicel zapomni to w razie czego pomożemy i damy hotelowe.
- Warto zabrać tez jakieś zabawki pasiaka, bo wtedy tesknto bedzie mniejsza i bedzie się czuł jeszcze lepiej w naszym towarzystwie.
- Ważne zeby na pobyt zabrać ze sobą księżeczkę zdrowia oraz lepki z instrukcją podawania jezeli piesek takowych wymaga..
Treść regulaminu działalności
Psotel Gracja
Regulamin Hotelu Psotel Gracja Małgorzata Staniszek określa warunki korzystania z usług, w tym przyjęcia, pobytu
i opuszczenia przez zwierzę Hotelu dla psów Psotel Gracja w Żabieńcu przy ul. Leśnej 27.
Właściciel hotelu: Małgorzata Staniszek
Zastosowane w Regulaminie terminy:
Hotel – hotel dla psów Psotel Gracja,
Właściciel – klient, właściciel zwierzęcia lub osoba pozostawiająca zwierzę w Hotelu.
Zasady przyjęcia psa i godziny otwarcia Hotelu
- Hotel czynny jest codziennie w godzinach 8.30 – 20.30, w dni świąteczne 9.00 – 10.00 oraz 16.00 – 17.00, chyba że Hotel ustali inne godziny na dany dzień.
- Przed każdorazowym przyjazdem do Hotelu należy ustalić godzinę przyjazdu.
- Do Hotelu przyjmowane są tylko psy zdrowe, w dobrej kondycji, nieagresywne i nie cierpiące na lęk separacyjny. W przypadku występowania choroby przewlekłej u zwierzęcia należy powiadomić o tym Hotel w dniu dokonywania rezerwacji.
- Hotel zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia psa do Hotelu, jeśli nie spełnia on warunków opisanych w punkcie powyższym lub bez podania przyczyny.
- Suczki z cieczką nie zawsze mogą być przyjęte do Hotelu – należy ustalić wcześniej taką możliwość z Hotelem.
- Każdy pies przyjmowany pod opiekę powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami i odrobaczeniem nie starszym niż 3 miesiące lub badaniem kału wykluczającym obecność pasożytów. Każdy pies powinien przywieźć ze sobą swoją karmę na czas pobytu. W razie braku karmy Właściciel ponosi dodatkowe koszty wyżywienia psa zgodnie z cennikiem.
- Podpisana przez Właściciela i Hotel „Ankieta pobytu psa w hotelu Psotel Gracja jest dowodem zawarcia umowy na świadczenie przez Hotel określonych w niejusług dla opisanegow niej psa na zasadach zawartych w niniejszym regulaminie.
- Ankieta zostaje sporządzona w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, obie wersje formularza dostępne są do pobrania na stronie internetowej Hotelu, pod niniejszym regulaminem.
- Ankieta może zostać wydrukowana przez Właściciela psa , uzupełniona i przywieziona do Hotelu w dniu przyjęcia Psa, lub może być wypełniona i podpisana już na miejscu w Hotelu.
Zobowiązania Hotelu i Właściciela
- Hotel zobowiązuje się otoczyć najlepszą, indywidualną opieką każdego psa przyjmowanego pod opiekę, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój oraz zapewnić mu opiekę w warunkach jak najbardziej domowych.
- Dołożenia wszelkich starań, by maksymalnie skrócić aklimatyzację gościa w Hotelu poprzez indywidualne jego traktowanie, odpowiednią dawkę zabawy i pieszczot, a także zapewnienie kontaktów z innymi(jeśli będzie to możliwe),
- Na prośbę Właściciela psu mogą być podawane leki.
- Czesanie oraz 3 spacery dziennie są wliczone w podstawową opiekę, Właściciel nie ponosi za nie dodatkowych opłat.
- Wszelkie zabiegi pielęgnacyjne poza czesaniem, jak kąpiel czy strzyżenie, obcinanie pazórków a także dokładne wyczesanie martwego włosa, trymowanie są dodatkowo płatne.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy psa pozostawione w Hotelu.
- W przypadku pobytu psa w pokoju/salonie, za wszelkie szkody materialne wyrządzone przez psa odpowiada Właściciel, a ich koszty zostaną uregulowane w dniu odbioru psa z Hotelu.
- Hotel zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca zakwaterowania zwierzęcia (jedna z 3 dostępnych możliwości zakwaterowania: boks standardowy, boks wspólny, pokój), jeżeli uzna to za konieczne ze względu na samopoczucie i bezpieczeństwo psów, informując jednocześnie o tym fakcie Właściciela.
- Hotel zobowiązuje się udzielać Właścicielowi okresowych informacji na temat jego psa przebywającego w Hotelu.
- W celu zminimalizowania stresu psa, Hotel zobowiązuje się otoczyć go najlepszą opieką, zapewnić mu indywidualne podejście, tyle pieszczot, ile potrzebuje, oraz karmić wg wskazań Właściciela. Psy mają zapewniony kontakt z innymi zwierzętami – chyba, że Właściciel sobie tego wyraźnie nie życzy.
- Hotel zapewnia odpowiednie warunki bytowe dla psów – ogrzewane zimą, oświetlone pomieszczenia, zawsze świeżą wodę, codziennie sprzątane pomieszczenia. Każdorazowo po pobycie psa w Hotelu są one dezynfekowane specjalnymi środkami do tego przeznaczonymi.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki psa podczas pobytu w Hotelu (wynikłe np. w trakcie wspólnych zabaw) oraz za zachorowania psa (wynikłe np. z zarażenia przez inne zwierzę, które nie wykazuje objawów chorobowych), jednocześnie zobowiązuje się w razie potrzeby udzielić psu potrzebnej pomocy i niezwłocznie udać się z nim do weterynarza, a o tym fakcie poinformować Właściciela.
- Właściciel zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego swojego psa, jeśli zaistnieje taka potrzeba. Zwrot kosztów nastąpi po przedstawieniu przez Hotel rachunku od weterynarza, w momencie odbioru psa z Hotelu.
- Właściciel wyraża zgodę na zamieszczanie wykonywanych w Hotelu zdjęć psa na stronie internetowej Hotelu oraz jego profilu w serwisie internetowym Facebook oraz Instagram.
Zasady rezerwacji i płatności
- Rezerwacja wstępna jest dokonywana po wcześniejszym kontakcie z Hotelem i na podstawie wypełnionej przez Właściciela ankiety, o której mowa w §7.
- W celu potwierdzenia wstępnej rezerwacji wymagana jest wpłata kaucji w wysokości 30% kosztów pobytu. W przypadku odwołania rezerwacji na mniej niż 2 tygodnie przed planowanym przywozem psa kwota wpłaconej kaucji zostaje zatrzymana przez Hotel na poczet kary umownej i nie podlega zwrotowi, chyba że rezerwujący wskaże osobę, która wykorzysta miejsce w zarezerwowanym terminie a Hotel to zaakceptuje.
- Doba hotelowa trwa do 24 godzin, od godziny przyjazdu psa do tej samej godziny dnia kolejnego.
- Opłata za pobyt psa w Hotelu przyjmowana jest w dniu przyjazdu lub w dniu odbioru psa z Hotelu – płatność gotówką lub wpłata na konto zaksięgowana do dnia odbioru psa z Hotelu.
- W przypadku odbioru psa do 2 godzin po zakończeniu doby hotelowej nie jest naliczana dodatkowa opłata, po tym czasie rozpoczyna się odpowiednio kolejna doba hotelowa.
- Na prośbę Właściciela oraz za zgodą Hotelu pobyt psa może zostać przedłużony (opłata za dodatkowe dni wg cennika dostępnego na stronie internetowej Hotelu).
- Właściciel może odebrać psa przed upływem ustalonego terminu pobytu po uprzednim poinformowaniu Hotelu. W takim przypadku kwota za pobyt psa w Hotelu uwzględniona wcześniej w umowie nie ulega zmianie – różnica kwoty za skrócony pobyt nie podlega zwrotom.
- Nieprzekazanie przez Właściciela pełnych wpłat za pobyt psa, brak kontaktu z Hotelem w sprawie przedłużenia pobytu psa oraz brak odpowiedzi na telefony Hotelu lub brak kontaktu Właściciela z Hotelem do 3 dni po przewidzianym w ankiecie terminie odbioru psa z Hotelu jest traktowany jako porzucenie psa i zgodnie z art. 6 ust. 2 pkt 11 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 1997 r. Nr 111, poz. 724 z późn. zm.) jest formą znęcania się nad zwierzętami – Hotel ma wówczas prawo do przekazania psa do schroniska bądź znalezienia mu nowego domu.
- Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności związanych z usługami, które zamówił w Hotelu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.